Sample image

Nyomtatás

Fekete vagy színes digitális fénymásolás, szkennelést és nyomtatást vállalunk gyors kivitelezéssel, igény esetén kötve, laminálva.

Sample image 2

Tervezés és kivitelezés

Vállaljuk naptárak, névjegykártyák, bélyegzők, meghívók és más nyomdai anyagok grafikai tervezését és kivitelezését határidőre.

Sample image

Kötészet

Egyedi igények alapján végzett kötészeti munkák kivitelezését vállaljuk rövid határidővel. Például diplomák kötését, aranyozását vagy spirálkötéseket.

Sample image

Kiszállítás

Webáruházunkban leadott rendeléseiket 2 munkanapon belül házhoz szállítjuk és 30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget átvállaljuk.

Sample image

Hogyan kell regisztrálni?

A weboldal jobb oldalán található „Regisztráció” gombra kattintva megjelenik a regisztrációs oldal. Az itt megjelölt adatokat kell kitölteni (piros csillaggal megjelöltek kitöltése kötelező), majd a lap alján lévő ELKÜLDÉS gombbal fejezi be a regisztrációt. Amennyiben a regisztráció sikeres volt, ez az üzenet megjelenik a weboldalon. Ezek után a megadott e-mail címre kiküldött linkre kattintva tudja aktiválni a regisztrációt, az aktiválás után tud belépni a weboldalra, s megkezdheti a vásárlást.

Hogyan tudok fizetési módot választani?

Amennyiben regisztrált, bejelentkezés után az „Adatmódosítás” gombra kattintva, az „Ügyfél adatok módosítása” oldalon tudja kiválasztani a szállítás és fizetési módot.Ha vásárlás előtt nem állítja be az ügyféladatok között a szállítási és fizetési módot, a rendelés feladása előtt is megteheti. A vásárolni kívánt tételek rögzítése után a „Megrendelés” gombra kattintva a „Rendelés feladás” oldalon is megjelenik az „Adatmódosítás” gomb, melyre kattintva az előzőekhez hasonlóan tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módot.

1. Hogyan kell regisztrálni?

A weboldal jobb oldalán található „Regisztráció” gombra kattintva megjelenik a regisztrációs oldal. Az itt megjelölt adatokat kell kitölteni (piros csillaggal megjelöltek kitöltése kötelező), majd a lap alján lévő ELKÜLDÉS gombbal fejezi be a regisztrációt. Amennyiben a regisztráció sikeres volt, ez az üzenet megjelenik a weboldalon. Ezek után a megadott e-mail címre kiküldött linkre kattintva tudja aktiválni a regisztrációt, az aktiválás után tud belépni a weboldalra, s megkezdheti a vásárlást.

2. Hogyan tudok szigorú számadású nyomtatványt (számla, nyugta) vásárolni?

Ahhoz, hogy számlát, nyugtát tudjon vásárolni, regisztrációkor az adatok között fel kell tüntetnie vállalkozása, cége adószámát, illetve a regisztrált személy adóazonosító számát (adókártyán található). Amennyiben ezeket az adatokat regisztrálta, bejelentkezés után a „Hitelesítő dokumentumok” gombra kattintva tudja a következő lapon a megfelelő dokumentumokat feltölteni. Három dokumentum feltöltésére lesz szükség:

  • a vállalkozás, intézmény adószámát igazoló okmány ( vállalkozói igazolvány vagy adóbejelentkezési lap vagy cégkivonat), mellyel hitelt érdemlően tudja igazolni a vállalkozás, intézmény adószámát
  • a regisztrált személy személyi azonosító okmánya (személyi igazolvány, útlevél)
  • a regisztrált személy adókártyája Feltöltés után 1 munkanapon belül hagyjuk jóvá NAV nyomtatvány vásárlási szándékát, melyről értesítést küldünk e-mail-ben.

3. Hogyan tudok fizetési módot választani?

Amennyiben regisztrált, bejelentkezés után az „Adatmódosítás” gombra kattintva, az „Ügyfél adatok módosítása” oldalon tudja kiválasztani a szállítás és fizetési módot.Ha vásárlás előtt nem állítja be az ügyféladatok között a szállítási és fizetési módot, a rendelés feladása előtt is megteheti. A vásárolni kívánt tételek rögzítése után a „Megrendelés” gombra kattintva a „Rendelés feladás” oldalon is megjelenik az „Adatmódosítás” gomb, melyre kattintva az előzőekhez hasonlóan tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módot.

4. Hogyan tudom a már elküldött megrendelésemet módosítani, törölni?

Megrendelését – amennyiben még nem számláztuk és csomagoltuk – a „Kapcsolat oldalon” megadott elérhetőségeken módosíthatja. Telefonon, faxon, e-mailben felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, s jelzi, megbeszéli a módosításokat. Amennyiben a Vevő fogyasztónak minősül, úgy az áru kiszállítását követően a távollevők között kötött szerződésről szóló 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül jogosult az áru visszaküldésével egyidejűleg elállni. Fogyasztónak minősül a Vevő, ha a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül eső célból köti.

5. Hogyan tudom a garanciális igényemet intézni?

Garanciális igényét az ügyfélszolgálaton keresztül tudja érvényesíteni. Egyrészt az „Ügyfélszolgálat” gombra kattintva az „Ügyfélszolgálat, támogatás” oldalon a „Garanciális termék reklamáció” gombra kattintva a „Garanciális panaszok, reklamációk felvétele” oldalon két lépesben. Első lépésben a panasz rövid megnevezésével, hivatkozva a számlaszámra, a panasz maximum 4.000 karakterben történő leírásával, esetleg további képek, dokumentumok feltöltésével; majd második lépésben kiválasztja a reklamált terméket a rendelések közül, ezután tudja elküldeni reklamációját az „ELKÜLDÉS” gombra kattintva. A garanciális igény érvényesítésének másik módja, hogy a „Kapcsolat oldalon” megadott elérhetőségeken (telefonon, faxon, e-mailben) felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, részletesen ismerteti reklamációját. Mindkét esetben e-mailben értesítjük a garanciális igény elbírálásáról, illetve amennyiben szükséges a termék visszaküldésének módjáról.

6. Hogyan tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?

Termék visszaküldése előtt kérjük keresse meg az ügyfélszolgálatot a „Kapcsolat” oldal bármely elérhetőségén. Terméket a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül lehet visszaküldeni, feltéve, hogy a termék csomagolása érintetlen, nem használt illetve sértetlen. Az ügyfélszolgálat segíteni fog a termék visszaküldésével, jóváírásával kapcsolatos összes részletben.

7. Hogyan tudom törölni a fiókomat?

A fiók törlését az ügyfélszolgálat bármely elérhetőségén ( „Kapcsolat” oldal) kérheti. Kérését 1 munkanapon belül teljesítjük.